Aşk nasıl bir şeymiş böyle!

Bir şarkı yazdım. Hayvanlardan farklı olarak dünyaya sadece vücut ortaya koymaktan daha fazlasını yaptım. Ürettim. Bu şarkı 23 yıllık dünya tecrübemin, aşkı içine dahil ettiği zamandan itibaren kalbimde ikamet etmiş insanlar ile ilgili bana kalmış olan birikimli hisleri açığa çıkaran bir şarkıdır. Umarım sevilir. :)

Bu aşk nasıl bir şeymiş böyle! 

Önceleri bilmezdim bu aşk nasıl bir şeymiş böyle 
Öncelere farketmezdim senden kalanmış hislerim
Yıkmışsın, geçmişsin bu aşk nasıl bir şeymiş böyle

Hayattaki her insan birer yoldan ibaret
Yürürsün, bakarsın yol biter de tanımazsın
Gelmişim, gitmişim bu yol nasıl bir şeymiş böyle

İçinden geçen şeyleri söyle kırmadan kalbimi
Yola çıktığın insanları düşün sev yeter ki
Yok sen bilmezsin bu kalp nasıl bir şeymiş böyle 


English Lyrics 

Before, I didn't know what love is like Before, I did not notice my feelings remained from you 

You've destroyed, you've passed,
What kind of love it is!

Every person I have met is like a road
I walk through , I look back, the road ends and I still don't know
I go through and i come back ,
what kind of road it is!

Tell me what goes through your mind breaking my heart
Just think of the people you hit the road with
Just try to love
Where the hell you know? What kind of heart it is! 

Dinlemek için 😊

https://youtu.be/kHOa2mKwg6A

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Utangaç Sevgiliye

UGANDA’DA BİR MUZUNGU

Aynı Dünyalar